Skip to main content

Kobas Kauppa Järjestelmä


Katastrofien elvytyssuunnitelma. Tässä Kobasissa ymmärrämme vastuumme tarjota kalliita kiinteitä paikkoja EPoS - ja Cloud-pohjaisten vieraanvaraisuusliiketoiminta-alustoille. Tämä asiakirja on lausunto Kobasin liiketoiminnan jatkuvuudesta ja katastrofien elvytyssuunnitelmasta. Se kattaa Kobasin alustan kolme pilaria paikat, pilvipalvelut ja operatiivinen pääkonttori. Katastrofitilanteessa paras yhteyshenkilö on lähettää meille sähköpostia. Meidän sähköpostiosastomme tukeutuu Microsoftin Office 365: n ja Amazonin AWS-alustoihin Jos epäilet, että jokin niitä ei ole saatavissa, koska tällainen keskeytys on ilmoitettu lehdistössä, yritä ottaa yhteyttä meihin sosiaalisen median tai puhelinnumeromme kautta. Ota yhteyttä sivulta. Kobas teidän tapahtumapaikallasi. Vaikka me arvostamme, että Kobas on ratkaiseva paikkaasi varten. Kaikkien osapuolten tulisi olla tietoisia siitä, että se vaatii vakaata virtalähdettä, vakaata lähiverkko-lähiverkkoa ja puhdasta ja kuivaa ympäristöä, jossa toiminto toimisi. Kobas EPoS tukeutuu client-server-arkkitehtuuriin. Se ei tarvitse toimivia internet-yhteyksiä, jotta voidaan suorittaa perustoimintoja, vaikka etäyhteyden, ohjelmistopäivitysten, kauppa-sovittelun lopettamisen ja joidenkin uskollisuutta koskevien toimintojen yhteydessä tarvitaan internetyhteyttä. Useimmissa tapauksissa suosittelemme että erillinen palvelinlaitteisto sijaitsee rauhallisella, turvallisella, ilmastoidulla rakennuksen osa-alueella Pienissä paikoissa, joissa on vain yksi, on suositeltavaa käyttää sekä palvelinta että asiakasta, jotta voidaan vähentää virheitä On suositeltavaa, että kaikki Kobas-laitteet ja kaikki verkkoinfrastruktuurit on suojattu Uninterruptible Power Supplies UPS: llä. On suositeltavaa, että vähintään yksi paikka päivässä on eritelmä, joka on riittävän vahva, jotta se toimisi palvelimena ja asiakkaana palvelimen epäonnistuminen Tässä kokoonpanossa kaikki kaupankäynti - ja välilehtitiedot toistetaan nimettyihin tileihin reaaliaikaisesti. Epätodennäköisessä järjestelmävirheessä Etäisyyden varmistamiseksi henkilökunnan tulee varmistaa, että kaikki laitteet ovat päällä, että kaikki verkkolaitteet toimivat oikein ja että kaikki kaapelit ovat kunnossa. Jos ongelmat jatkuvat, tukitiimimme on lähetettävä sähköpostitse. Tämä on aina nopein tapa saada vastaus hätätilanteessa , koska viestit lähetetään automaattisesti älypuhelimen avulla nimettyyn tukihenkilökuntaan. Kobasin toimipisteiden palvelimet on määritelty olevan alan standardin mukaisia, palveluntuottavia koneita arvostetuilta valmistajilta. Tähän mennessä olemme toimittaneet vain Dellin PowerEdge-palvelimet, jotka on määritetty kaksoisolevyasemilla RAID 1 - muodossa täydellinen tietosuoja ja eheys Palvelimet, joissa on enemmän asemia lisävähentämiseen, tarpeeton muisti ja irtisotavat virtalähteet, voidaan järjestää pyynnöstä. Kobas-palvelimen toimintaa valvotaan käyttämällä Dellin alan standardin OpenManage-ohjelmiston yhdistelmää ja omia sovelluskohtaisia ​​työkaluja. epätodennäköinen tapaus, että tukitiimimme ei pysty korjaamaan kaikkia asioita etäisesti, ja diagnoosi on tota l-palvelimen vika, meidän menettelymme on nimittää toinen kunnes tulla palvelin, kunnes alkuperäinen yksikkö on korvattu Tämä on prosessi, joka voidaan suorittaa etäisesti muutamassa minuutissa Kobas suosittelee, että nimetty till on hiljaisimmassa paikassa sisällä paikka, jossa tämä ei ole mahdollista, viimeinen keino on palaa kynään ja paperiin, kunnes meillä voi olla insinööri paikan päällä korvaavan laitteiston kanssa. Lisätietoja siitä, kuinka suojelemme tietojasi paikkakunnallasi, on Service Level Agreement - lausekkeemme varmuuskopioista. Kobas Cloud. While käytämme monia AWS: n resilience-ominaisuuksia, ja meillä on täydet uskomme AWS-alustalle kokonaisuutena, meillä on myös ohjelma ottaa koko varmuuskopioita kahdesti viikossa AWS: n katastrofaalisen epäonnistumisen tapauksessa infrastruktuuria, voimme elvyttää Kobas-palvelun vaihtoehtoisella alustalla päivien kuluessa, enintään viikon ajan. Toimimme pääkonttoriasi. EPoS-paikkatiedot, Kobas Cloud - tietosi ja meidän immateriaalioikeusohjelmistomme, pidetään salakirjoitetussa määrin operatiivisessa päämajoistossamme. Tämä puolestaan ​​on säännöllisesti varmuuskopioitu muihin salattuihin tiedostoihin ja siirretty turvalliseen etäasemaan. Jos kyseessä on katastrofaalinen tapahtuma, joka hävitti operatiivisen päämajan, kaikki Kobas ja varmuuskopiointiasiakkaiden tiedot voitiin herättää korvaamattomiin palvelimiin näistä off-site-varmuuskopioista 24 tunnin sisällä Kobas-tiimi on salattu tietokoneet ja kaikki voivat työskennellä mistä tahansa internet-yhteydestä. Lisätietoja sitoutumisesta liiketoiminnan jatkuvuuteen löytyy yleisestä Service Level Agreement. Kiitos, että käytät Kobas. Service Level Agreementia. Tässä Kobasissa ymmärrämme vastuumme tarjota kalliita kiinteitä EPoS - ja Cloud-pohjaisia ​​vieraanvaraisuusliiketoiminta-alustoja. Tämä Kobas Service Level - sopimus SLA kertoo sitoutumistamme maksaville asiakkaillemme. kerrotaan, miten pyrimme varmistamaan, että järjestelmämme ovat käytettävissä, ja meidän su Esimerkiksi jotkut määritelmät.1 1 Web-sivustot, EPoS-järjestelmät ja niihin liittyvät tietojenkäsittely - ja sähköpostitoiminnot tunnetaan yhteisesti palveluna.1 2 Me tai me olemme Kobas, kauppanimitys Kobas Technologies Oy: stä, rekisteröidään Englannissa ja Walesissa yhtiön numerolla 9298066.1 3 Sinä tai käyttäjä on Cloud-pohjaisen vieraanvaraisuutenneympäristön tai paikallinen EPoS-järjestelmän käyttäjä, joka työskentelee maksulliselle Kobas-asiakkaalle.1 4 Vuotuinen käyttöaika prosentteina lasketaan vähentämällä 100 minuuttien prosenttiosuus sen vuoden aikana, jona Kobas Cloud tai EPoS, soveltuvin osin, ei ole käytettävissä suunniteltujen ylläpitotapahtumien ulkopuolella.1 5 Ei saatavilla ja saatavuus tarkoittaa. Kobas Cloudille, kun Cloud User Interface - yhteyttä ei ole mahdollista muodostaa, tai Julkinen API, mistä tahansa ja kaikista Internet-yhteyksistä tai kun pysyvä koodi 500 Sisäinen palvelinvirhe on kokenut kaikkiin pyyntöihin. Kobas EPoS: lle, kun EPoS-tapahtumaa ei ole mahdollista suorittaa kun on täysin todistettu, että lähiverkko-LAN-verkko toimii oikein Huomaa, että vaikka laajakaistaliittymän WAN-verkkoa ei tarvita Kobas EPoS: n toimimiseen, sitä tarvitaan kauko-vianmääritykseen, ohjelmistopäivityksiin ja tukipalveluun.1 6 Kaikki ajat ovat Yhdistyneen kuningaskunnan aikaa, ellei toisin mainita.1 7 työpäivää tarkoittaa 09.00-18.00 Yhdistyneen kuningaskunnan aikaa arkisin, paitsi Yhdistyneen kuningaskunnan vapaapäivinä.2 Tavoitteet. Tämän sopimuksen tarkoituksena on varmistaa asianmukaiset prosessit ja sitoumukset tärkeät liiketoimintavälineet käyttäjälle Tämän sopimuksen tarkoituksena on esittää selkeä, suppea ja mitattava kuvaus Kobasin palvelutarjontaasi ja vastaamaan odotettuja palveluiden tarjoamista koskevia havaintoja todellisen palvelun ja toimituksen kanssa. Vaikka tämä sopimus sisältää vähimmäisvelvoitteenne, pyrkivät aina ylittämään heidät Korkeamman palvelusopimuksen määrä on saatavilla pyynnöstä ja maksetaan palkkiona.3 Palvelun laajuus Tämän sopimuksen soveltamisalaan kuuluvat vaatimukset täyttyvät. 4 Sinun vaatimukset. Jotta voisit täyttää tämän sopimuksen tukemiseksi tarvittavat vaatimukset, sinun on toimitettava edustajan kohtuullinen saatavuus uusien järjestelmien perustamisessa ja palveluun liittyvien tapahtumien tai pyyntöjen ratkaisemisessa. Ilmoita meille etukäteen kaikista tapahtumapaikkaverkko tai internetin infrastruktuurin muutokset, jotta voimme neuvotella riskialttiimmasta tarjotusta palvelustamme. Valitse meille sähköpostin ja puhelinnumeron tiedot nimetylle yhteyshenkilölle verkkoinfrastruktuuriin liittyvistä ongelmista kussakin kaupankäyntipaikassasi. Varmista, että kaikki tukikustannukset täyttyvät sovittuna ajankohtana.5 Sitoumuksemme.5 1 Suunnitellut kunnossapitotapahtumat. Sitoudumme toimittamaan sinulle asianmukaiset ilmoitukset ennen kaikkia suunniteltuja huoltotapahtumia. Tämä olisi vähintään kaksi työpäivää ennen tapahtumaa. Jos tapahtuman odotetaan kestävän enemmän yli 2 tuntia tai ristiriidassa kaupankäyntiaikojen kanssa, antaisimme vähintään 5 työpäivää irtisanomista Jos mahdollista, teemme tällaisen aattona n ulkopuolella kaupankäyntiaikojen ulkopuolella ja Yhdistyneen kuningaskunnan ulkopuolella. 5 2 Automaattiset varmuuskopiot ja korjaustiedostot. Kobas Cloud - ja KAPI-palvelut ajetaan Amazon Web Services AWS: llä. Kaikki tiedot päivitetään säännöllisesti klo 03.00 - 04.00 UTC päivittäin, mikä voi johtaa vähäiseen suorituskyvyn menetykseen tuolloin. Ohjelmistopakettien ylläpito tapahtuu maanantaina aamuisin klo 05.00 - 06.00 UTC ja lyhyet häiriöt ovat mahdollisia, vaikkakin harvinaisia ​​tänä aikana. Kobas EPoS-palvelimet toimivat omalla laitteistossasi käynnistä etävarmistus klo 05 00 UTC päivässä Tällä hetkellä suorituskykyä voidaan lyhentää lyhyesti, mutta EPoS toimii edelleen Ohjelman jatkuvan toimituksen luonne tarkoittaa sitä, että EPoS-ohjelmasi voidaan päivittää milloin tahansa ilman, että sitä ei ole saatavissa, vaikka pyrimme aina tekemään ei-triviaalit päivitykset paikan päällä s kaupankäyntipäivät Käyttöjärjestelmän päivitykset toisinaan edellyttävät kauko-uudelleenkäynnistystä, joka johtaa lyhyen katkoksen Jos tämä on tarpeen, se on perfor ilman ulkopuolisten tapahtumien kaupankäyntiaikoja. Kun suunnitellut huoltotapahtumat 5 1 ja automaattiset varmuuskopiot ja korjaustiedostot 5 2 jätetään pois, sitoutumme Kobas Cloud-, KAPI - ja EPoS-palveluihin, joilla ylläpidetään vähintään 99 99 vuotuista käyttöaikaa. 52 6 minuutin kuluttua jokaisesta palvelusta ei ole käytettävissä keskimäärin 4 4 minuuttia kuukaudessa. Saatavuutta ja historiallista suorituskykyä tarkkaillaan AWS-hälytyksillä ja omasta ulkoisesta valvontaohjelmistostamme.5 4 Valvottu sähköpostituki. ja jatkoimme sähköpostitse osoitteessa helpdesk-sähköpostiosoitteemme. Sähköposti on suositeltavin kanavamme, sillä se mahdollistaa tehokkaan toiminnan ja tehokkaan yhteistyön, mikä nopeuttaa kriittisten tapahtumien nopeaa ratkaisemista. Vaikka sitoudumme hyväksymään kaikki uudet pyynnöt kahden työpäivän aikana, ymmärrämme nopean vastaus on ratkaisevan tärkeää luottamusta tukipalveluihin. Siksi pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti, ja liput on merkitty tukemme mukaan johtaja, jos emme vastaa puolessa tunnissa. Yleisäntien ulkopuolella seurataan edelleen tukisähköpostiviestejä Joukkueemme nimeämät henkilöt saavat push-ilmoituksia älypuhelimiinsa, kun uudet tukisähköpostit saapuvat ja kaikki toiminnallisesti kriittiset tapaukset käsitellään nopeasti mahdolliset Ei-kriittiset sähköpostiviestit käsitellään seuraavana arkipäivänä.5 5 Puhelinmukainen puhelintuki. Puhelintuki ei ole saatavilla peruspalveludirektiivissä. Puhelupyyntöjä voi kuitenkin pyytää sähköpostitse. Premium-puhelintukea voi pyytää lisämaksusta. Suunniteltu tai hätäapu paikan päällä. Katastrofaalisen häiriön sattuessa voimme tarjota paikan päällä tapahtuvaa hätäapua. Lisäkustannuksia sovelletaan tapauskohtaisesti. Kustannukset ovat riippuvaisia ​​tapahtuman luonteesta, sijainnista ja ajasta.6 Palveluoletukset. Palvelujen ja tämän SLA: n muutokset ilmoitetaan Kobas-asiakkaille. Sähköverkko ja lähiverkon LAN-järjestelmät ovat vakaita, kun palveluhäiriöt ovat e raportoitu meille.7 Poissulkemiset. Tätä palvelutasoa ei sovelleta palveluihimme, jotka eivät ole saatavissa seuraavissa olosuhteissa. Käytämme kohtuullisen valvonnan ulkopuolella olevia tekijöitä, mukaan lukien ylivoimaisen esteen tapahtuma tai laajamittainen Internet-yhteys tai siihen liittyvät ongelmat. minkä tahansa palvelun keskeytyksen alkuperän osoittautuu johtuvan laitteesi, ohjelmiston tai muun tekniikan virheellisistä virheistä ja / tai kolmannen osapuolen laitteista, jotka eivät kuulu suoraan valvontaan. Kobasin tilisi keskeyttäminen tai lopettaminen. Kiitos, että käytät Kobasta. - - 20,,,,. , PORTA, NEUFORM NOVOFERM 130,,. . ,,. ,. . 1995. ,. ,,,,,. ,,. ,,. .

Comments

Popular posts from this blog

Forex Autopilotti Järjestelmä Lataa

Kaupankäynnin ohjelmisto Online-kaupankäynti alkaa tästä Forex Autopilot Forex Autopilot - tekniikka auttaa käyttäjiä suunnittelemaan ja käyttämään automaattisia Forex-kaupankäyntijärjestelmää. Autopilot automatisoi tehokkaasti asiakkaidensa kaupankäyntistrategiat antamalla heille mahdollisuuden perustaa Forex-kaupankäyntijärjestelmät ja automatisoida näiden järjestelmien perusteella kaupat. Kauppajärjestelmät voivat toimia lukuisilla tekijöillä, kuten markkinaolosuhteilla ja useilla teknisillä indikaattoreilla. Forex Autopilot ei ainoastaan ​​synny signaaleja, jotka perustuvat oman kaupankäyntijärjestelmäsi, vaan se voidaan myös asettaa luoda tilauksia automaattisesti ja suorittaa kauppoja aina, kun osto - tai myyntisignaali syntyy. Forex Autopilot avulla voit myös tarkistaa kaupankäyntitekniikoiden tehokkuuden visualisoimalla kaupankäyntijärjestelmäsi visuaalisesti uudelleen historiallisiin kaavioihin. Oletuksena VT Tradertrade sisältää useita automaattisia kauppajärjestelmiä. Vaikka...

Mb Kauppa Asetukset Marginaali

TradeKing on ostanut MB Tradingin. Olemme liittyneet voimakkaasti edistyneempien ominaisuuksiensa ansiosta, oletteko jälleen kaupankäynnin työpöydällesi tai liikkeellä? With TradeKingilla voit nauttia joustavasta kaupankäynnistä, tehokkaista ohjelmistoista, kuten Desktop Pro - ohjelmasta ja innovatiivisista, arvo työkaluja alhaisin kustannuksin. Avaa TradeKing Account. No minimi avata tili. Trade valuuttaa 24 7, 5 päivää viikossa. Kuten alhainen 45 senttiä per sopimus ja vaihtomaksut. TradeKing s tausta on FINRA s BrokerCheck. 4 95 nettopääoma - ja optiokuljetuksia varten, lisätään 65 senttiä optiosopimusta kohden. Kaupankäyntimaksuista lisätään 0 35 euroa sopimusta kohti tietyistä indeksituotteista, joissa vaihtokurssimaksut Katso usein kysytyt kysymykset. TradeKing lisää 0 01 osaketta koko hinnasta alle 2 00 Katso palkkioista ja palkkioista välityspalvelujen, edullisten osakkeiden, optio-ohjelmien ja muiden arvopapereiden palkkiot. Kaupankäynti sai 4 viidestä tähdestä Barronissa 12.3...

Istilah Forex Lainaus

Glosarium. org glosarium online Indonesia, kumpulan berbagai makam glosarium kamus dunia pendidikan, tekniset tiedot, pekerjaan, unik, hobi lain sebagainya. berbagai kamus mini saku verkossa ilmaiseksi. bahasa daerah dan bahasa luar. terminologi pengertian istilah. sekolah dasar, sekolang menengah pertama päivä akhir, päivä umum. Adalah Arti Glosarium. org lainaus adalah quotation adalah. arti-lainaus Maksud määritä dari-lainaus pada bisnis forex. pengertian arti kata dari lainaus adalah. untuk melihat arti lainaus bisa ja lihat di tabel berikut ini. Pengertian lainaus adalah Tarjous. Seringin haastattelu lainaus dan juga menunjukkan harga bidask. raquo di beberapa selaimen käsipuhelin, mungkin tidak mendukung pöytä. akibatnya table bisa blank. Pencarian Lain vuorottelevat pencarian lain ja päinvastoin, ja pudotuskierroksella tarjotaan lainaus adalah yang lebih baik dan lengkap bisa ja cari di wikipedia dan mencari of mesin pencari lainnya. (maaf jika gambar ilustrasi belum ada, jadi c...